آهنگ تابستون
 
حسیـــــن تــــــهــــــی
فـــن کــلاب حسیــــن تــــهـــی در ایران
درباره وبلاگ


سلام... من دوتا آرزو دارم یکی اینه که حسین تهی به آرزوش برسه ...یعنی جهانی شدن...و دوم اینکه برم از نزدیک ببینمش و ازش امضا بگیرم...من دیگه حرفی ندارم
آخرین مطالب
نويسندگان
11 / 6 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Najmeh

او...

کاش یجایی بود که چهار فصلش تابستون بود

چون تو تابستون دیدمت...

نمیدونم چیشد از کجا شروع شد...راستی از کجا شروع شد؟

 

همه چی از اونجا شروع شد
که دلم زیرو رو شد

از تابستونی که دیدمت
قلب تاریکم پر نور شد

عین فلاش عــــــکس جفت چشامو بـــــــست
یه قد دو دست

اومدیم توی عکس

ببین یادگاری

داره میاد باد عالی
باز کنار ساحلاییم

هیچکی توی حال ما نی

واسشون عجیب غریبیم
انگاری ما ندید بدیدیم

میپریم بالا پایین هی
انگاری رو زمین غریبیم

میریم فضا پیش خورشید
چتر نجات کیف پشتی

میپریم تو دل زمین
چنتا جوگیرو کشتیم

خشنیم ولی خوشتیپ(پس چی)
بالاییم مثل مشتیم

نیازی نیست چیزی بزنیم
وقتی باهم میشه خوش شیم

هاهاهاهاها میترکونیم تابستونو

هاهاهاهاها هوا گرم آستینا بالا

هاهاهاهاها ندیده دنیا مثل ماااااااآ

جفت همیم

برسه پام به تهران شب میریم بام تهران

نقشه ی تابستون میکشیم باهم واسه امسال

میریم شمال هر هفته زمان از دستمون در رفته

شبامونم شمعا روشنه انگار واسه ما همیشه برق رفته

میخوام تا شدی نصیب خودم پشت بوم و پر وسیله کنم

تابستونه هوا گرم پشه بند شب میاد نسیم خنک

فرصتا رو از دست نمیدیمو دربست میگیرم میریم دربند

شبا شب رنگ روزا هشتک میزنیم تابستونووو

هاهاهاهاها میترکونیم تابستونووو

هاهاهاهاها هوا گرم آستینا بالاااا

هاهاهاهاها ندیده دنیا مثل ماااااآ جفت همیم

 

دوباره من دنبالتـــم

گم شدی توی دنیای مــــن

بغلت میکنمو بهم میگی من مال تو میشم تو مال من

هوای گرم دمای تن میره بالا دم دمای شب

بغلت میکنمو بهم میگی میخوامت میدونی حلاکتم

بیا از بقیه دور بشیمو انقد خوبه که باهم جور بشیم

نمیخوام از من دور بشی حتی ی روز اگه مجبور بشی

مثل رعد و برق به قصه زدو اومد رفت تو قلب و حس من

دادی بال و پر به جسم سردم این عطرو طعمو شدی مثل من

 میترکونیم تابستونو

 هوا گرم آستینا بالاااا

 ندیده دنیا مثل مااااا

هشتگ تابستون

بیا

هاهاهاها میترکونیم تابستونو

هاهاهاها هوا گرم آستینا بالاااا

هاهاهاها ندیده دنیا مثل ماااااآ جفت همیـــم

من و تو تو تابستونا...دستمونه چمدونااا

توتابستونا چمدونا دستمونه

تابستونه

همه جا هشتگ تابستون

 


.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرکت متن دنبال موس

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ